نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی برای رفع خستگی های همیشگی/به هنگام وارونگی و ایستایی هوا، کم خون ها در خطرند یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت رعا...

  رژیم پرچربی رفتار و احساس را تغییر می‌دهد محققان کانادایی اعلام کردند که خوردن غذاهای چرب و ...

  چرا باید بادمجان بخوریم؟ اگرچه بادمجان از جمله مواد خوراکی پرطرفدار نیست ام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
هشدارهای تغذیـه‌ای به گیاهخواران با مواد مغذی ضروری برای گیاهخواران(vegetarian) آشنا شوید تا بتوانید به آنها کمک کنید به نیازهای بدن خود پاسخ دهند.
مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
نسخه‌های‌ گیاهی‌ شگفت‌انگیز برای‌ پوست‌ نگهداری پوست با مواد طبیعی بسیار آسانتر و مطمئن تر از روی آوردن به مواد شیمیایی است.