نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شکست این قاتل مرموز با راهکارهای تغذیه ای مناسب پایگاه خبری لقمه: دیابت بر حسب علت به وجو آورنده ی...

  بخور تا زانویت خوب شود درد زانو مردافكن است و مانع انجام بسیاری از فعالیت...

  این خوراکی ها معدن پتاسیم هستند! پتاسیم با محافظت از رگ های خونی در مقابل ضخیم شدن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سکته یک کودک 9 ساله به دلیل چربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هر چه تعداد مواد غذایی در حالت فریز شده در یک خانه بیشتر شود میزان سلامت عمومی اعضای خانواده کاهش می‌یابد.
چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
تغذیه‌ی مناسب این 9 بیماری را از شما دور می‌کند برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی و تندرستی لازم است سبک زندگی‌تان سالم باشد. یعنی اینکه تغذیه‌ی درستی داشته باشید و از کارهایی که به سلامتی آسیب می‌زند دوری کنید.
لاغری روانی! زمانی كه تلاش می كنید وزن‌تان را كاهش دهید، باور داشتن هدف‌تان و داشتن رفتارهای مثبت می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد كه اصلاح رژیم غذایی و داشتن فعالیت اهمیت دارد. اگر وقتی قصد دارید رژیم لاغری بگیرید به‌خودتان انگیزه بدهید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.