نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروهای چاق‌كننده را بشناسید! پزشك برای‌تان داروهای خاصی تجویز كرده و چند ماهی ا...

  درمان بواسیر با داروهای گیاهی بواسیر(هموروئید)، بیماری دردناکی است که باعث التها...

  دزدان انرژی را بشناسید لقمه: شناسایی و مقابله با دزدان انرژی کار سختی نیس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.
مهندس کامپیوتر غاز چران پایگاه خبری لقمه: «حمید یزدانی» جوان آذربایجانی ای است که بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی به سراغ پرورش غاز رفته و حالا جوجه غازهایش را از بناب به عراق صادر می کند.
یازده نکته در مورد بهداشت در آشپزخانه آشپزخانه به دلیل فعالیت‌های گوناگونی که در آن انجام می‌شود، در صورت عدم رسیدگی به آن و عدم رعایت بهداشت، می‌تواند به یکی از آلوده‌ترین نقاط خانه تبدیل شود. آلودگی آشپزخانه و یا ظروف و وسائل موجود در آن، می‌توانند به آلودگی غذا و موادغذایی و در نهایت مسمومیت غذایی در افراد خانواده منجر شوند.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.