نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه گوشت قرمز و دیابت نتایج یک مطالعه گسترده در آمریکا نشان داده است که ...

  زیاد کباب زغالی نخورید پایگاه خبری لقمه: نتایج پژوهش های محققان دانشگاه آ...

  چه نوع غذاهایی روند پوکی استخوان را تسریع می‌کند؟ کارشناس تغذیه دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: روند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.
رابطه شکم گرسنه با رابطه زناشویی ناموفق! داشتن رابطه زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای پایداری و ثبات زندگی زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع اشاره شده است.
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.
رژیم غذایی هفتگی برای سوزاندن چربی‌های اضافه با داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش دایمی می توانید اندامی زیبا داشته باشید و همه چربی های اضافه را بسوزانید.