نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اسیدهای چربی که خود چربی سوزند! این اسیدهای چرب با تغییر در آنزیم هایی که باعث چرب...

  نقش تغذیه در پیشگیری از بزرگی پروستات تکرر ادرار، بیدار شدن از خواب در شب برای دفع ادرار...

  کنترل فشارخون با گوجه فرنگی گوجه فرنگی خواص مغذی متعددی دارد که در ادامه به تع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تیغ ماهی را دور نریزید استخوان یکی از منابع عالی کلسیم است که مصرف آن برای همه انسان‌ها قابل توصیه است؛ ولی مصرف آن بویژه برای افراد مبتلا به نرمی و پوکی استخوان، فوق العاده ارزشمند است. لازم به ذکر است که جوشاندن استخوان و مصرف آب حاصله نمی تواند کلسیم فراوانی را به بدن وارد سازد، بلکه لازم است دقیقا خود استخوان جویده و بلعیده شود.
آیا بالون معده در درمان چاقی موثر است؟ یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد با تاکید بر اینکه:« گذاشتن بالون یک روش موقتی برای کاهش وزن است.» خاطرنشان کرد:« تمامی تبلیغات در مورد بالون معده به عنوان یک روش آسان برای درمان چاقی گمراه کننده هستند.»
دلیل بلاتکلیفی 17 ساله قانون یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی چیست؟ پایگاه خبری لقمه: «قانون یکپارچه سازی اراضی کشاورزی» سال 85 تصویب شد، اما روز گذشته رئیس سازمان امور اراضی کشاورزی، 17 سال پس از اجرا نشدن این قانون، از وجود اشکال در شیوه‌نامه اجرای قانون خبر داد.
شب یلدا فقط برای خوردن میوه و تنقلات نیست/ آداب غیرمرسوم را از شب یلدا حذف کنید پایگاه خبری لقمه: شاید نتوان برای برخی آداب و رسوم شب یلدا جایگزینی تعریف کرد، اما حالا در این شرایط اقتصادی بیایید کاری کنیم که دیگر انار دانه درشت و هنداونه بزرگ قرمزرنگ مشکلی بر مشکلات خانواده‌ها در این شب باستانی اضافه نکند.