نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص تغذیه‌ای تخم پرندگان وقتی وارد بازارهای محلی شهرهای شمالی کشورمان می‌شو...

  راهنمای حفظ ارزش مواد غذایی لقمه: شرط اصلی سالم زیستن ، داشتن تغذیه صحیح است. ...

  مواظب میزان مصرف مکمل آهن باشید از آن جا که خانم‌ها و دخترخانم‌ها شنیده‌اند که مصر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه شکم خود را کوچک کنیم؟ چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.
جوان رکورددار کاهش وزن ایرانی را بشناسید جوان 24 ساله سنندجی که طی مدت هشت ماه و 20 روز، 117 کیلوگرم از وزنش را کم کرده بود، تصمیم دارد تا رکورد خود را در ایران و جهان به ثبت برساند.
این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.