نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر سپر دفاعی در برابر افسردگی در یك مطالعه جدید معلوم شد افرادی كه در دوران نوزا...

  مکمل یاری در سرطان،از علم تا جدال پایگاه خبری لقمه: بیش از ٨٠درصد بزرگسالان مبتلا به...

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.
لاغری با افزایش سوخت و ساز بدن افزایش سرعت سوخت و ساز بدن باعث تسریع روند کاهش وزن می شود. به همین دلیل، به بدن خود لطفی کنید و توصیه های زیر را انجام دهید.
غذاهای خنگ کننده! شاید فکر می کنید هوش و استعداد ذاتی است و نمی توانید بیش از این باهوش شوید، اما بعضی از خوراکی ها کارایی مغزتان را تحت تاثیر قرار داده و شما را باهوش تر می کند.