نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

  کودکان به نوشیدن چای عادت نکنند کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: ع...

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها لقمه: بیشتر خانواده های ایرانی به بیرون رفتن علاقه زیادی دارند، رفتن به طبیعت و درست کردن غذاهایی مانند کباب است اما اینکه بهترین، سالم ترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست، سوالی است که در ادامه با اشاره به نکته هایی کوتاه و کاربردی به آن پاسخ خواهیم داد ...
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
طرز تهیه انواع جوانه‌‌ها در منزل تمیز‌ترین، مفیدترین و بی‌دردسرترین غذایی كه می‌توان در زمان ما پیدا كرد، آن‌هایی هستند كه به وسیله‌ی خود ما و در خانه درست می‌شوند(مثل انواع جوانه‌ها، ماست، پنیر، نان، سبزی خوردن).
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.