نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین و بدترین بستنی ها را بشناسید بستنی یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که برخی افرا...

  دختران نوجوان از مصرف تنقلات و نوشابه های گازدار اجتناب کنند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن گرامیداشت...

  6 غذای مغز برای وعده صبحانه غذای مغز در وعده صبحانه می‌تواند عاملی برای ارتقا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چند درصد از کالاهای اساسی با ارز نیمایی و ترجیحی وارد می شوند؟ پایگاه خبری لقمه: گرچه هنوز تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ مشخص نیست اما در آستانه تصمیم‌گیری در این رابطه، سهم واردات اقلام اساسی با ارز ترجیحی تا چند برابر ارز نیمایی سنگین‌تر است، به طوری که فقط ۲۰ درصد ارزش دلاری و حدود ۱۲ درصد حجم واردات این کالاها در سامانه نیما تامین ارز می‌شود.
رابطه فشارخون با ناتوانی جنسی فشارخون بالا هیچ علامت یا نشانه‌ای ندارد ولی تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی افراد می‌گذارد. از نظر علمی اگر فشارخون فردی بالاتر از 140 روی 90 میلی‌متر جیوه باشد مبتلا به فشارخون است.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟
سرطانزا بودن پسته تازه چقدر صحت دارد؟ در حالی که اتحادیه خشکبار خبر از سرطانزا بودن پسته تازه می‌دهد که انجمن پسته به‌عنوان تولیدکننده و صادرکننده این محصول این اظهار نظر را حاصل بی‌اطلاعی می‌داند.