نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه‌ی مناسب برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تغذیه‌ی مناسب و فعالیت‌های بدنی مناسب راهی برای پی...

  آب انار واقعا خون را تصفیه می‌کند؟ از نظر طب سنتی، بسیاری از نوشیدنی‌ها در پاکسازی خو...

  کیک ها خوشمزه هستند ولی ... کیک ‌ها از جمله شیرینی‌ های اشتها برانگیزی هستند ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
چگونه اشتهای خود را کاهش دهیم با این روش ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی توانید به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید.
خوراکی های مضر برای دندان در ایام عید مسلما هیچ کدام از ما دوست نداریم هر شش ماه یکبار به دندانپژشکی برویم. اما معاینه های دندانپزشکی به بدی درد دندان و تحمل هزینه های بالای پر کردن یا عصب کشی نیستند. در کنار این معاینات باید در تغذیه خود نیز سلامت دندان هایمان را در نظر داشته باشیم.
چرا غذاخوردن در نیمه شب سبب چاقی می‌شود؟ پژوهش های جدید نشان می دهد افرادی که در نیمه های شب از خواب بیدار شده و غذا می خورند، اضافه وزن بیشتری داشته و در امر کاهش وزن موفق نخواهند بود.