نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا بال مرغ برای پوست ضرر دارد؟ برخی پزشکان معتقدند مصرف قسمت‌هایی از مرغ می‌تواند...

  رابطه وزوز گوش با تغذیه یکی از مشکلات شایع شنوایی، وجود صداهای زائد و اذیت...

  دوغ را در یخچال نگهداری کنیم یا نه؟ اضافه کردن ماست به شیر نجوشیده برای تهیه دوغ اصلا ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اگر اضافه وزن دارید، بخوانید کاهش وزن به ویژه در ناحیه شکم از طریق رژیم غذایی یا ورزش و یا هر دو این عوامل، موجب بهبود چشمگیر در کیفیت خواب افراد می شود.
تشخیص علت کمبود وزن، اولین قدم برای درمان لاغری یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه اولین گام در درمان لاغری تشخیص علت کمبود وزن است، گفت: بررسی تاریخچه پزشکی، میزان مصرف غذایی فرد، کمبودهای تغذیه‌ای و همچنین عادت غذایی اولین کاری است که باید در خصوص تعیین رژیم غذایی برای این افراد انجام شود.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.