نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف روزانه 5 فنجان قهوه چاقی و دیابت می‌آورد محققان دریافتند که مصرف روزانه 5 فنجان قهوه در یک ...

  مصرف بستنی برای کودکان زیر 3 سال ممنوع کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی‌های دانشگاه علوم پز...

  مواد غذایی ضد فراموشی کدامند؟ خیلی‌ها به محض این‌ که نکته‌ای را فراموش یا وسایل‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا اکثر میوه‌ها گرد هستند؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا اکثر میوه‌ها گرد یا بیضی شکل هستند؟ (سیب، لیمو، پرتقال، هندوانه، خربزه …) به عبارت دیگر، چرا اکثر میوه‌ها دوست دارند گرد شوند؟!
لاغری روانی! زمانی كه تلاش می كنید وزن‌تان را كاهش دهید، باور داشتن هدف‌تان و داشتن رفتارهای مثبت می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد كه اصلاح رژیم غذایی و داشتن فعالیت اهمیت دارد. اگر وقتی قصد دارید رژیم لاغری بگیرید به‌خودتان انگیزه بدهید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.
لطفا لبنیات آلوده نوش جان نكنید! نتایج دو تحقیق انجام شده در سال های 90، 91 و 92 نشان داد كه تمام فرآورده های لبنی سنتی كه بدون طی هیچ گونه مرحله پاستوریزاسیون و میكروب زدایی، به صورت فله و در فرآیند تولید به مصرف، از دامداری ها به مغازه های عرضه لبنیات سنتی حمل شده اند، دارای آلودگی میكروبی و باكتریایی بوده اند.
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.