نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکات تغذیه‌ای برای جلوگیری از ابتلا به کرونا/چرا خوردن غذاهای مدرن در وعده سحری توصیه نمی‌شود؟‌ پایگاه خبری لقمه: منصور رضایی متخصص تغذیه در برنام...

  10 نکته برای مصرف بیشتر لبنیات کم چرب گروه لبنیات شامل شیر، ماست، پنیر، و شیرسویای غنی ش...

  پیشگیری از سرطان ها با مصرف زیاد میوه و سبزی پیشگیری از سرطان ها با مراقبت های مداوم غذایی، رعا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
درباره شایعات وحشتناک رایج لاغری چه می‌دانید چاقی و اضـافه وزن این روزها به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. هر روز یک رژیم غذایی تازه و یک داروی جدید برای کاهش وزن وارد بازار می‌شود.
خطر عسل برای کودکان زیر یکسال با تولد اولین نوزاد ممکن است با مشاهده برخی رفتارها سوالاتی ذهن والدین را درگیر کند اینکه نوزاد تازه متولدشده زیاد می‌خوابد؟، نزدیک‌بین است، چه مدت پس از تولد می‌خندد، آیا دچار اضطراب می‌شود یا نه و چه موادغذایی را نباید تا یک سالگی به کودک داد و....
نوشیدنی ویژه کارمندان کارایی حافظه، قدرت استنتاج و تمرکز در کارمندانی که در حین کار کافئین مصرف می کنند بهتر از سایرین است.