نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف این مواد برای جلوگیری از سرطان و بیماریهای قلبی و فشار خون خوردن غذاهایی غنی ازآنتی اکسیدان‌ها به همه توصیه ش...

  رژیم غذایی مناسب ام اس بیماری ام اس (M.S) یك بیماری پیش‌رونده است و درمان...

  شادابی پوست با پنج اکسیر جوانی زیبایی و جوانی برای همه مهم است.شما میتوانی بدون م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.
عادات غذایی کم‌خونی‌ آور کم‌خونی فقر آهن از شایع‌ترین کم‌خونی‌هاست. بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، مشخص شده است 20 درصد خانم‌ها، 50 درصد خانم‌های باردار و 3 درصد آقایان به اندازه کافی آهن دریافت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود کم‌خونی ناشی از کمبود این ماده معدنی در آن‌ها بروز کند.
این چربی شما را چاق نمی‌كند گرچه ممكن است بافت چربی در قسمت‌های مختلف بدن ذخیره شده باشد، اما صرف‌نظر از محل ذخیره چربی در بدن، باید پذیرفت چربی، چربی است و هرچه مقدار چربی ذخیره شده در بدن كمتر باشد، بهتر است. البته این موضوع درباره چربی ـ كه با عنوان چربی قهوه‌ای از آن نام برده می‌شود ـ صدق نمی‌كند.
نمکدان ها را بشکنید! معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان میزان مصرف روزانه نمک در میان خانوارهای کردستانی را سه گرم بیشتر از نیاز بدن به مصرف این ماده دانست و نسبت به تبعات مصرف بی رویه این ماده هشدار داد.