نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیشگیری از سرطان‌ با تغذیه امروزه به طور گسترده‌ای در تمام دنیا این باور که م...

  با فلفل سیاه و سیر، کلسترول را از بین ببرید متخصص طب سنتی گفت: با مصرف سیر، فلفل سیاه، آلبالو،...

  هوای شیرینی خونتان را داشته باشید حتماً ضرب‌المثل «خونت را کثیف نکن» را بارها و باره...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راههای لاغر شدن بدون رژیم شاید شنیدن نام رژیم شما را هم عصبی کند.گرسنگی و غذا نخوردن و ضعف را به یادتان بیاورد.باید بدانید با اندکی تغییر در برنامه غذایی روزانه خود میتوانید از شر چربی های لعنتی نجات پیدا کنید.بدون اینکه گرسنگی بکشید.
متفورمین قرص لاغری نیست/چطور کالری های اضافه را بسوزانیم؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:« رژیم های غذایی که به صورت دفترچه ها و کاغذهای چاپی در مطب ها و یا توسط پزشکانی که تخصصی غیر از تغذیه دارند یا از سوی پزشکان عمومی تجویز می شود خطرناک است.» از تجویز متفورمین به عنوان قرص لاغری از سوی برخی پزشکان عمومی انتقاد کرد.
چرا در رستوران‌ها و هتل‌های ایرانی غذاهای محلی عرضه نمی‌شود؟ یک فعال حوزه گردشگری معتقد است غذای ایرانی نه تنها چیزی از غذاهای کشورهای مشهور کم ندارد، بلکه حرف بسیاری برای گفتن دارد اما گردشگری ایران متولی ندارد و هر روز شاهد یک مدیر و یک تصمیم است.
از ابداع بسته‌بندی جدید تا مشهور شدن برند شیلا لقمه: برگ برنده ساندویچ شیلا، بسته‌بندی ویژه آن بود که به دلیل اندازه کوچکش و به این دلیل که باید دیده شود، به دنبال جعبه‌ای مخصوص گشتم، اما در اندازه‌هایی که می‌خواستم پیدا نکردم، بنابراین بسته‌بندی جدیدی ابداع کردم.