نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب،مسئله ای مهم در سالمندی به گزارش پایگاه خبری لقمه، آب برای زندگی حیاتی است...

  تابستان دلپذیر با این عرقیات گیاهی در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به ...

  مصرف آب گوجه‌فرنگی موثرتر از نوشابه‌های انرژی‌زا کارشناسان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید ادعا کرد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

«آردگیز گردانی» آیین سنتی هرمزگانی ها در نیمه شعبان «آردگیز گردانی» از آیین های سنتی در استان هرمزگان است که براساس آن ذوستداران اهل بیت(علیهم السلام) در شب میلاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) برای سلامتی آن حضرت، نذورات توزیع می کنند.
نکته‌هایی برای پختن ماهی ماهی یکی از مفیدترین مواد غذایی است که متاسفانه در ایران میزان مصرف آن پایین تر از بسیاری از کشورهای جهان است.
اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم مسواک را برمی‌داریم، کمی خمیردندان روی آن می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان، یک یا چند دقیقه‌ای هم مسواک می‌زنیم. اما متاسفانه در مورد این کار هم مانند هر عادت دیگری ممکن است دچار روزمرگی و در نتیجه اشتباهاتی شویم که نتیجه‌اش پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه است.