نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کاهش وزن هنگام شیردهی پایگاه خبری لقمه: شیردهی نیاز به دریافت غذای اضافی...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

  تا فرصت دارید هلو بخورید! هلو میوهٔ آبدار و خوشمزهٔ تابستانی است که در بازار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزودنی‌ها را بیشتر بشناسیم افزودنی ماده‌ای است كه به عمد یا غیرعمد به مواد غذایی اضافه می‌شود. افزودنی‌هایی كه به شكل غیر عمد وارد مواد غذایی می‌شود، معمولاً به شكل تصادفی در طول مراحل بسته بندی یا انبار كردن به مواد غذایی اضافه می‌‌شوند، اما افزودنی‌هایی كه به شكل عمدی به مواد غذایی اضافه می‌شوند، برای ایجاد اثرات مطلوب در ماده غذایی به كار می‌رود.
به خاطر پوستتان خوب بخورید فكر نمی‌كنیم بتوانیم كسی را پیدا كنیم كه دوست نداشته باشد  پوستش صاف، شفاف و خوشرنگ باشد . انسان ذاتا و بر اساس فطرت از زیبایی لذت می‌برد و پوست كه گسترده‌ترین عضو بدن است نقش مهمی در زیبایی ما دارد .
زیباتر شدن با توت فرنگی‌های هوس‌انگیز توت‌فرنگی‌های قرمز و زیبا به شما چشمک می‌زنند و شما را وسوسه می‌کنند که دست خالی به منزل نروید، اما باید بدانید که این میوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان ماده اولیه انواع کرم‌ها و ماسک‌های زیبایی که می‌توانید خود در منزل تهیه ‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد.
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.