نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص درمانی کلم بروکلی یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: مصرف کلم بروکلی از ...

  این افزودنی محبوب متهم به سرطان زایی است پایگاه خبری لقمه: گزارش‌ها حاکی از آن است که به زو...

  درمان بواسیر با داروهای گیاهی بواسیر(هموروئید)، بیماری دردناکی است که باعث التها...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.
چگونه 100 سال عمر ‌کنیم؟ «الهی پیر شی مادر!» حتما شما هم بارها و بارها این دعا را از زبان مادربزرگ‌ها و مادرها شنیده‌اید. همه دوست دارند که عمر طولانی و در سلامت کامل داشته باشند. اما هر کسی این بنیه را ندارد.
آویشن چاشنی معطر و ضدعفونی‌کننده گیاه آویشن کلکسیونی از خواص مفید برای سلامت بدن و حاوی انواعی از املاح معدنی و ویتامین‌ها است که برای تامین انرژی بدن و تقویت حس سلامتی سودمند هستند.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.