نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شكر، ماده سمی از آب درآمد البته مصرف مقادیر بسیار كم شكر هیچ مشكلی ندارد اما...

  بوی بد دهان چگونه رفع می‌شود؟ بعضی زمان‌ها می‌بینید که وقتی دارید با آدم‌ها حرف ...

  سالمندان چه میزان موادمعدنی نیاز دارند؟ پایگاه خبری لقمه: مواد معدنی یا املاح برای عملکرد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سیب رکورد تولید را زد اما روی دست باغدار ماند همزمان با آغاز برداشت سیب و افزایش تولید این میوه نگرانی باغداران را فرا گرفته و اینک پس از یک سال زحمت و به ثمر نشستن محصول فراوان و با کیفیت به جای خوشحالی اندوه و نگرانی از بازار برای تولیدکننده باقی مانده است.
بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!
بهترین راه لاغری چیست؟ چاقی معضلی است که امروز گریبان خیلی ها را گرفته است زندگی ماشینی و نحوه نا درست تغذیه مهمترین عوامل چاقی است اما برای داشتن یک بدن متناسب چه باید کرد ؟ چطور بخوریم که چاق نشویم ؟ بهترین راه های لاغری چیست ؟
تقسیم بندی جالب افراد توسط کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: فوتبال بین المللی در جهان مثل ایران نیست كه هر وقت یك تعطیلاتی برسد همه می روند شمال؛ شما باید یك تصمیمی را چهارشنبه بگیرید بعد بگویید دو شنبه برمی گردیم. نه این طوری نیست.