نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که پس از ورزش باید خورد ما در اینجا میان وعده هایی به شما معرفی کرده ایم ک...

  چگونه تازه‌ترین ماهی را خریداری کنیم؟ شما برای تهیه ماهی تازه دو راه پیش رو دارید. اول م...

  راه های مبارزه با بوی بد دهان رعایت بهداشت اولین سلاح برای مبارزه با بوی بد دهان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ویتامین C از مسمومیت ناشی از سرب جلوگیری می‌کند تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف کافی ویتامین C بدن انسان را از مسمومیت ناشی از ترکیبات سرب محافظت می‌کند.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
میزان ماندگاری گوشت قرمز و ماهی متخصصان تغذیه می گویند: گوشت یخ زده پس از یکسال از زمان ذبح تمام ارزش غذایی خود را از دست داده و به تفاله تبدیل می‌شود اما در موارد زیادی گوشت‌های یخ زده وارداتی تنها چند روز مانده به یکسال در کشور به فروش می‌روند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.