نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از ۱۴ غذای معجزه گر غافل نشوید همه انسان ها می خواهند با رعایت رژیم غذایی خوب و ص...

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  کربوهیدرات بخورید و وزن کم کنید می توان با رعایت چند نکته غذایی از خوردن کربوهیدرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
تاثیر رنگ ها بر اشتها دانش بررسی رفتار در خوردن و آشامیدن، نشان می دهد که افراد میزان بیشتری مایعات در لیوان های کوتاه و پهن به نسبت لیوان های بلند و تنگ می نوشید. و یا هر چه محل نشستن شما به ظرف شیرینی نزدیک تر باشد، شما شیرینی بیشتری میل می کنید.
چرا خانم ها نباید آب پرتقال بخورند؟ بی اختیاری ادراری یعنی این که ناخودآگاه از بدن فرد ادرار خارج می شود. این مسئله به خصوص در زمان خنده، سرفه، تشنج یا ورزش کردن اتفاق می افتد. در اکثر موارد فرد قبل از این که به دستشویی برسد خود را خیس کرده است.
میوه ای برای بهبود کولیت! این مطالعه برای اولین بار روش های درمانی جدید بر علیه اختلالاتی همچون بیماری کولیت اولسراتیو (کولیت زخمی شونده) را پیشنهاد نموده است.