نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تقویت استخوان‌های بدن با این خوراکی‌ها سلامت، رشد واستحکام استخوان‌های بدن نیازمند املاح...

  چرا خوردن به موقع شام اهمیت دارد؟ پزشکان معتقدند: علاوه بر فاکتور مهم انتخاب مواد خو...

  توصیه های دارویی و تغذیه‌ای به روزه داران/ خودسرانه دارو را قطع نکنید پایگاه خبری لقمه: روزه، عبادتی است که فواید روحی و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
این سبزی ها را در فصل بهار زیاد بخورید هر فصلی سبزیجات ویژه خود را دارد. گرچه زمستان تمام شده و روزهای زیبای بهار فرا رسیده اما لازم است تا بدن را از نظر ویتامین ها و آنتی اكسیدان ها تقویت كرد و برای روزهای گرم آینده نیروی تازه ای گرفت.
هشت ماده غذایی بهبود دهنده روابط جنسی لقمه: مواد غذایی مختلف تاثیر متفاوتی بر رفتار انسان می گذارند. در این میان برخی از آنها تاثیر مثبتی بر روابط و میل جنسی شما دارند که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.
8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم مسواک را برمی‌داریم، کمی خمیردندان روی آن می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان، یک یا چند دقیقه‌ای هم مسواک می‌زنیم. اما متاسفانه در مورد این کار هم مانند هر عادت دیگری ممکن است دچار روزمرگی و در نتیجه اشتباهاتی شویم که نتیجه‌اش پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه است.