نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خو...

  خواص هشت میوه شیرین مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کلی بدن و جذب...

  بهترین غذا برای تسكین علایم سرماخوردگی متخصص داروسازی (گیاهان دارویی) و عضو هیات علمی دان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.
آنچه درباره فریزر باید بدانید درباره فریزر نیز مانند بسیاری موارد دیگر تصورات اشتباهی وجود دارد كه به برخی نكات برای رفع این اشتباه ها اشاره می كنیم.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
چرا رشته انسی در بازار کمیاب شده است/عبور از پنجاه فیلتر برای دریافت یک کیلو گندم!/صادرات ایران در دست دلالان است