نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب میوه تازه یا آب میوه بسته بندی شده؟! هر فردی می داند که میوه ها و سبزیجات، عناصر ضروری ...

  مواد غذایی پایین آورنده کلسترول خون لقمه: افزایش کلسترول خون یکی از عواملی است که جوام...

  پوست کیوی و باید و نبایدهای مصرف آن بهتر است پوست میوه به دلیل استفاده از حشره‌کش‌ها د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
روش‌ پیشگیری از ابتلا به سرطانی که مرتضی پاشایی را ازپا درآورد یک متخصص بیماری‎های داخلی اذعان کرد که سن مبتلایان به سرطان‎های معده در جامعه امروزی به زیر 50 سال رسیده است.
آشنایی با میوه‌هایی که جوان‌كننده پوست و ضدپیری هستند با گذشت زمان، در اثر آلودگی‌های محیطی، نور آفتاب و استرس پوست به مرور شادابی و روشنی خود را از دست می‌دهد و پر از لك‌وچروک می‌شود. میوه‌ها و سبزی‌ها كه در هر فصل انواع مختلفی از آنها یافت می‌شود، ضدلك‌ها و ضدچروك‌های طبیعی‌اند كه خداوند خلق كرده است.
فرهنگ و سنت‌های غذایی مرسوم در کشور چین پایگاه خبری لقمه: جمهوری خلق چین، پر جمعیت ترین کشور جهان است و دو بخش خودمختار به نام های هنگ کنگ و ماکائو دارد. مردم این کشور پهناور، فرهنگ، سنت، اعتقاد، سبک زندگی، پوشاک و باورهای خاص و ویژه ای دارند که نمونه مشابه آن ها را در کمتر کشورهای دنیا می توان شاهد بود.