نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های ضد آلودگی هوا را بشناسید مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  کربوهیدرات بخورید و وزن کم کنید می توان با رعایت چند نکته غذایی از خوردن کربوهیدرا...

  نسخه طب سنتی برای دیابتی‌ها یک محقق طب سنتی گفت: «رزماری و پونه کوهی حاوی ترکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
اگر هنوز از چاقی شکمی رنج می برید... اغلب افرادی که به انواع رژیم های غذایی برای کاهش وزن رو آورده اند، اذعان دارند که حذف چربی شکم بسیار دشوار است.
«کباب بناب» هم ثبت ملی شد ثبت ملی برخی از موضوعات روزمره زندگی ایرانیان در دولت گذشته به حدی رسیده بود که ثبت بسیاری از آثار ضروری فراموش شد و گویا این روند قرار است ادامه داشته باشد.
7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...