نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تا گرسنه نشده اید، غذا نخورید پایگاه خبری لقمه:تازه ترین مطالعات محققان غربی موی...

  بهترین راه و رسم منجمد کردن سبزی‌ها شرایط مناسب برای فریز کردن، زمانی فراهم خواهد شد ک...

  آدامس بجویم یا نجویم؟! آدامس به شکل ها و رنگ های مختلف به عنوان پرعرضه تر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیرینی سوهان با گرانی‌ تلخ شد سوهان قم همواره یکی از شیرینی‌های سنتی کشور است و مانند باقلوای یزد، گز اصفهان، مسقطی شیراز و سوغات‌های خوش طعم سایر نقاط کشور دوستداران و خریداران ملیونی خود را داشت، اما مدتی است که قیمت بالای سوهان هم موجب نگرانی تولید کننده و هم نا رضایتی خریداران شده است.
هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی موثر دارد پایگاه خبری لقمه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی اساسی دارد و سازمان محیط زیست از برپایی ششمین جشنواره فیلم سبز حمایت می کند.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
کوکاکولا چطور بزرگ شد و بزرگ ماند پایگاه خبری لقمه: در یک مطالعه جدید بر روی بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکا، کوکاکولا به عنوان بهترین مکان برای کار و رشد شغلی رتبه‌بندی شد.