نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نوشابه‌ها ژن‌ چاقی را فعال می‌کنند مصرف نوشیدنی‌های گازدار ژن‌های چاقی مفرط را فعال م...

  مصرف فست فودها به كبد كودكان آسیب می رساند كارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  آیا می دانید مهمترین وعده غذایی چیست؟ به طور کلی در شبانه روز سه وعده غذا می خوریم (صبحا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای پیشگیری از افزایش وزن مجدد چه كار كنیم؟ معمولا پس از اینكه موفق می‌شویم وزن خود را چند كیلویی كم كنیم، فقط این وضعیت و جلوگیری از اضافه وزن مجدد كار دشوارتری به نظر می‌رسد.
چند نکته کاربردی برای سفید کردن دندان ها یک لبخند زیبا قبل از هر فاکتور دیگری توجه اطرافیان ما را بویژه در اولین ارتباط، جلب می کند و شاید نخستین عامل ظاهری است که بواسطه آن، مورد قضاوت دیگران قرار می گیریم. داشتن دندان های خراب، زرد و معیوب می تواند تاثیر نامطلوب بر زندگی و حتی حرفه افراد داشته باشد که این امر در زنان بیشتر صدق می کند.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
ترفندهایی برای کالری‌زدایی از هر وعده‌ی غذایی در این مطلب چند ترفند برای کاهش کالری‌های دریافتی در هر وعده‌ی غذایی را عنوان می‌کنیم که کمک زیادی به خوش‌اندامی شما می‌کند.