نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  یخ‌های دكه‌ای می‌توانند منتقل‌كننده وبا و آلودگی باشند یک متخصص بهداشت محیط گفت: یخ‌های دکه‌ای می‌توانند ...

  توصیه های لازم برای تغذیه در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: درصورتی بارداری نتیجه ی موفقیت آ...

  پیشگیری از سرطان‌ با تغذیه امروزه به طور گسترده‌ای در تمام دنیا این باور که م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شکلات‌های تقلبی را از کجا بشناسیم؟ یکی از مسایلی که این روزها زیاد در مورد آن صحبت می‌شود، مساله گرانی مواد اولیه در صنایع غذا و به تبع آن تقلب‌هایی است که امکان دارد رخ دهد. از جمله مواردی که در کشور ما زیاد دیده می‌شود و متاسفانه نظارت چندانی روی آن وجود ندارد، مساله جایگزین‌کردن جانشین‌هایی به جای کره کاکائو در شکلات واقعی است.
پیشگیری از سرطان لوزالمعده با مصرف مواد غذایی حاوی منیزیم پایگاه خبری لقمه: طبق یافته اخیر محققان، مصرف روزانه منیزیم در پیشگیری از ابتلا به سرطان لوزالمعده مفید است.
چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.