نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عوارض نمک دریا جبران‌ناپذیر است وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبود ید مهمترین عامل عقب‌...

  نظم غذایی، کلید درمان اضافه وزن پایگاه خبری لقمه: چند روز پیش بود که دکتر فریدون ع...

  مس، چدن یا بلور؛ کدام را انتخاب می کنید؟ آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که کدام ظروف من...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبلیموهای بی‌نام و نشان و قیمت‌های بی‌سر و سامان علی‌رغم تاکید سازمان غذا و دارو و انجمن صنفی صنعت آبلیمو مبنی بر پاک‌سازی بازار از آبلیموهای غیر استاندارد و تعیین قیمت مصوب، هنوز آبلیمو‌های بی‌نام و نشان زیادی در بازار به چشم می‌خورند.
شاگرد زرنگ‌ها چه می‌خورند؟ بعضی پدر و مادرها می‌گویند وقتی مدرسه‌ها دوباره باز می‌شود و سال تحصیلی جدیدی در پیش است، یکی از سخت‌ترین کارها و وظایفی که به عهده دارند، انتخاب میان‌وعده‌های مناسب برای فرزندشان است. آنها یا نمی‌دانند کدام از مواد غذایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میان وعده دانش‌آموزان باشد یا نمی‌توانند فرزندشان را متقاعد کنند که در ساعت‌های درس و مدرسه از مواد غذایی مناسب استفاده کند.
برگزاری مراسم شب یلدا تزریق گونه‌ای از فرهنگ و امید به خانواده است پایگاه خبری لقمه: یک تاریخ نگار گفت: شب یلدا در عمق مطلب یک اندیشه جهانی و انسانی بزرگی است که این اندیشه تقریبا امروز در تمام جهان جاری است.
شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.