نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  پنج ماده غذایی که منجر به کاهش تری گلیسرید خون می‌شوند خطرات ناشی از چربی بالا که مرتبط با سنجش سلامتی و ...

  درباره حساسیت غذایی كودكان چه می‌دانید لقمه: حدود شش درصد كودكان در سه سال ابتدایی زندگی ...

  بعد از شیرمادر بهترین جایگزین شیرنارگیل است پایگاه خبری لقمه: محققان ادعا می کنند شیر نارگیل م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش وزن با معجونی معجزه گر پایگاه خبری لقمه:این معجون بری سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما توانید در کمتر از پنج روز سه کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.
مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...
زندگی سالم با غذای سالم سال‌هاست در كشورهای اروپایی و امریكا پزشكان با روی آوردن به داروهای گیاهی روش سنتی درمان بیماری‌ها را در پیش گرفتند و به این سمت حركت می‌كنند تا عرضه داروهای شیمیایی را كم‌كم از چرخه درمان خارج كنند.
اگر رژیم غذایی بگیرید دیرتر پیر می شوید! تحقیقات نشان می‌دهد که اگر میزان کالری‌های دریافتی تا 40 درصد کاهش یابند روند پیری سلول‌ها آهسته شده و عمر طولانی خواهد شد، از این رو محققان تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند تا تأثیرات محدودیت کالری روی مغز را با یک دارو تقلید کنند.