نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا خوردن غذایی که روی زمین افتاده است اشکالی ندارد؟ هر وقت پسرم غذا و مواد خوراکی‌اش را روی زمین می‌ان...

  با خوردن این ۷ ماده ی غذایی جوان بمانید اگر همیشه سعی می کنید غذاهای سالم را پیدا کنید و ف...

  خوردن عسل برای کودکان زیر یک سال ممنوع خیلی‌ها عسل را شیرینی بی‌ضرر می‌دانند و مرهم بسیار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تـغـذیـه قـدیمی‌هـا 4 غـلط دارد گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.
بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کروناویروس به تارهای صوتی آسیب می‌رساند.
گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.