نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عجیب‌ترین روش های خوراکی مقابله با سرماخوردگی غذاهای طبیعی خیلی بیشتر از غذاهای پرکالری خاصیت دا...

  لواشک چاق می کند یا لاغر؟ مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گف...

  8 حقیقت شگفت انگیز درباره ی میوه ها لقمه: هر روز می خوانید، می بینید، و می شنوید که با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذای ایرانی در چهار گوشه جهان ایرانی‌ها هر جای این كره خاكی كه باشند، دست از غذاهای خوش طعم و لذیذشان برنمی‌دارند و در كنار خوردن غذاهای ملل دیگر، غذاهای سنتی ایران را وارد كشورهای مختلف می‌كنند تا هم خودشان خیلی اذیت نشوند و هم مردم آن‌ ممالك را در لذت خوردن غذاهای لذیذ ایرانی سهیم كنند.
ترک سیگار بدون یک گرم اضافه وزن آیا تصمیم گرفته‌اید سیگار را ترک کنید اما نگران اضافه وزن بعد آن هستید. خیالتان راحت باشد، می‌توان با رعایت نکاتی ساده از صدمات احتمالی پیشگیری کرد.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.