نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن کنجد و سبوس برنج از فشار خون پیشگیری می‌کنند پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات خود دریافتند که ترکیب ر...

  مصرف آب همراه با غذا موجب بروز یبوست می‌شود سیدعلی ابوالحبیب متخصص داخلی اظهار داشت: یکی از عل...

  درمان کردن سرفه با پرتقال این روش به وسیله بسیاری از افراد آزمایش شده و یکی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با پرتقال و خواص دارویی آن پرتقال درخت كوچكی است دارای برگهای سبز و گلهای سفید، پوست پرتقال نارنجی رنگ ، كمی ناصاف و میوه آن بسته به انواع مختلف شیرین و ترش ، زرد رنگ و یا قرمز است .
چرا باید شام را زودتر خورد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب اندام را پیگیری می‌کنند، حتما تاکنون بارها از پزشکان و متخصصان تغذیه شنیده اید که باید شام را پیش از ساعت 7 شب خورد.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.