نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  داروهای گیاهی ناشناخته را نخورید! پزشکان به افراد و بویژه سالمندان هشدار می دهند تا ...

  مصرف مولتی ویتامین خطر سقط جنین را افزایش می هد محققان می گویند مادرانی که شش هفته قبل از لقاح از ...

  درمان خانگی و خوراکی دردها برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.
طرز تهیه سوسیس کالباس خانگی طرز تهیه سوسیس کالباس در منزل را به سه روش برای شما آموزش داده ایم.