نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکاتی در خصوص تغذیه زنان باردار دکتر ربابه شیخ الاسلام تغذیه دوران بارداری را بسیا...

  درمان ریزش مو با مصرف تخم کدو هنگامی که زنان یا مردان شروع به از دست دادن موهای ...

  بهترین و بدترین بستنی ها را بشناسید بستنی یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که برخی افرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نفخ؛ نشانه بیماری‌های خطرناك هر فرد در هر دم و بازدم همراه با اكسیژن و دی‌اكسید كربن، گازهای متان، هیدروژن و نیتروژن را از طریق مری وارد دستگاه گوارش خود می‌كند، به طوری كه در دستگاه گوارش ما همیشه 200 سی‌سی هوا وجود دارد.
اگر قصد لاغر شدن دارید، بخوانید بسیاری از افرادی که برای لاغر شدن از رژیم های غذایی کم کالری پیروی می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند.
مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.