نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تا گرسنه نشده اید، غذا نخورید پایگاه خبری لقمه:تازه ترین مطالعات محققان غربی موی...

  درمان «کبد چرب» با نسخه ابن سینا یکی از درمان‌های ساده برای کبد چرب، مصرف روزانه «ش...

  میوه و سبزیجات ،دوستدار سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: سبزیجات و میوه ها از اهمیت بالای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رابطه مستقیم ابتلا به کرونا و کمبود ویتامین D پایگاه خبری لقمه: محققان دریافتند بین کمبود ویتامین D و احتمال آلودگی به کروناویروس ارتباط وجود دارد.
غذاهای خطرناک را بشناسید هر جای دنیا غذای مخصوص خود را دارد. اما بعضی از این غذاها هستند که امتحان کردن آنها واقعا جرات می‌خواهد، چرا که خوردن آنها ممکن است منجر به مرگی دردناک شود! فکر نکنید با غذاهای عجیب و غریبی سر و کار داریم!
مقایسه‌ پنج آرد پرمصرف در بسیاری از محصولات غذایی از آردهای مختلف استفاده می شود که در اینجا توضیحاتی در خصوص پرکاربردترین آنها ارائه می شود.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.