نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دانش تغذیه ای شما چه قدر است؟(2) پایگاه خبری لقمه: برای اینكه بفهمید اطلاعات تغذیه ...

  شکلات شیری یا شکلات تلخ! لقمه: شکلات حاوی آنتی اکسیدان های مختلفی از جمله ف...

  چگونه هنگام ترک سیگار دچار اضافه وزن نشوید پزشکان توصیه می‌کنند در زمان ترک سیگار خود را سرگر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.
کاهش احساس گرسنگی با ورزش متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند که برخلاف یک باور غلط عمومی ورزش کردن نه تنها باعث افزایش اشتها نمی‌شود بلکه همچنین می‌تواند احساس گرسنگی را سرکوب کند.
چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...