نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هرم غذایی مناسب سالمندان یکی از نکات اساسی در حفظ سلامت سالمندان توجه به تغ...

  8 ریزه کاری مهم در آشپزی لقمه: آشپزی خوب و موفق ریزه کاری های زیادی دارد. د...

  بهترین راه و رسم منجمد کردن سبزی‌ها شرایط مناسب برای فریز کردن، زمانی فراهم خواهد شد ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آمپول ضدچاقی تولید شد با کم شدن میزان تحرک بدن و ورزش نکردن بسیاری از افراد دچار چاقی می شوند،به همین دلیل دانش پژوهان دانشکده پزشکی هاوارد ،دست به تولید امپول ضدچاقی کرده اند ،که می تواند فواید ورزش را در بدن تقلید کند.
بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!
تغذیه از دیدگاه ابوعلی‌ سینا(1) با نگاهی به طب سنتی و تطبیق آن با علوم امروزی در می‌یابیم که حکمای پیشین با چه ظرافت، دقت و حساسیتی به مواردی که ما امروزه به عنوان اصول تغذیه صحیح آن‌ها را می‌شناسیم، اشاره نموده‌اند که این مسئله، مهر تأییدی بر دانش و فراست آن‌ها در سالیان دور است.
چرا باید شام را زودتر خورد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب اندام را پیگیری می‌کنند، حتما تاکنون بارها از پزشکان و متخصصان تغذیه شنیده اید که باید شام را پیش از ساعت 7 شب خورد.