نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سرد مزاجان و خوردن غذاهایی با طبع سرد اگر افراد بعد از مصرف غذاهایی که طبع سرد دارد، دچا...

  مبتلایان به فشارخون آب کرفس بخورند یک متخصص تغذیه گفت: کرفس خواص زیادی دارد که مهم‌تر...

  شیر و دیگر هیچ بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مصرف شیر در میان ك...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .
ریزش مو با رژیم غذایی مناسب تا حد زیادی برطرف می‌شود سید حسین حسینی رئیس اداره غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی نیشابوراظهار داشت: کم‌خونی یکی از علت‌های اصلی ریزش مو است که برای رفع آن، مصرف مواد غذایی غنی از آهن مانند گوشت، غلات کامل، سبزیجات برگی سبز تیره، تخم مرغ، خرما و کشمش توصیه می‌شود.
هفت دلیل واجب برای خوردن تخم مرغ سر صبح در این مبحث به هفت دلیل واجب برای خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه می پردازیم.