نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تعادل فشار خون با یک تلخ خوشمزه وزارت بهداشت اعلام کرد: خوردن یک تکه شکلات تلخ در ...

  پیشگیری از سرطان با نان سبوس دار با وجودی که نان های سبوس دار نسبت به نان های بدون ...

  با ذرت به جنگ با کم خونی بروید متخصصان تغذیه می‌گویند ذرت به دلیل اینکه غنی از ری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
بستنی لاکچری برای میلیاردرها از جنس الماس ! پایگاه خبری لقمه: امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند.
افزایش قدرت باروری با گیاهان اگر دچار مشکلات هورمونی و بی‌نظمی قاعدگی هستید می‌توانید به گیاهان اعتماد کنید. با ما همراه باشید تا با این گیاهان پرخاصیت آشنایتان کنیم.
«آردگیز گردانی» آیین سنتی هرمزگانی ها در نیمه شعبان «آردگیز گردانی» از آیین های سنتی در استان هرمزگان است که براساس آن ذوستداران اهل بیت(علیهم السلام) در شب میلاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) برای سلامتی آن حضرت، نذورات توزیع می کنند.