نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  عوامل پرخوری را بشناسید !!!! آیا تا به حال به ترفند رستوران‌دارها، فکر کرده‌اید...

  غذاهای مفید برای درمان آنفولانزا ابتلا به آنفولانزا برای هیچ کس خوشایند نیست و همه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
کابوس قارچ‌های سمی از کرمانشاه تا تهران پایگاه خبری لقمه: به نظر می رسد مردم از وجود قارچ های سمی اطلاع چندانی ندارند و اقدام و اطلاع رسانی به موقع دستگاه ها و نهادهای ذیربط می توانست از بروز بحران مسمومیت با اینگونه قارچ‌ها پیشگیری کند.
لاغری شکم، با کمک دکتر اوز! داشتن یک شکم صاف دست‌یافتنی است؛ به شرطی که فوت و فن‌هایش را بدانید! در ادامه مطلب، سؤالات و پاسخ‌هایی را خواهید دید که توسط دکتر مهمت اوز طراحی شده است و به این ترتیب در راه کوچک کردن شکم خود متوجه اشتباه‌هایتان خواهید شد و البته با نکته‌هایی طلایی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای کوچک کردن شکمتان استفاده کنید.