نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اشتباهاتی که هنگام صبحانه خوردن انجام می دهیم بیشتر افراد صبحانه را صرفاً به این دلیل حذف می‌کنن...

  پزشکان درباره زیاده روی کودکان در مصرف ماهی تن هشدار دادند پزشکان بر اساس تحقیقات خود درباره زیاده روی کودکان...

  رژیم لاغری عاقلانه بگیرید یك برنامه غذایی كمتر از 1400 كیلوكالری باعث می‌شود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

6 چاشنی فوق​العاده برای تجربه زندگی احساسی بی نظیر حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه كنید روزی كه با بی‌حوصلگی و رخوت آغاز شود و تا پایان شب ادامه پیدا كند. معمولا در چنین حالتی نه‌تنها بی‌حوصلگی بر روابط كاری، قراردادها، رابطه دوستانه و كیفیت زندگی‌تان اثر می‌گذارد بلكه می‌تواند زندگی زناشویی شما را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.
عوامل تغذیه‌ای کم‌خونی را بشناسید وقتی صحبت از کم‌خونی می‌شود، همه فکر می‌کنند منظور کمبود آهن است اما کم‌خونی می‌تواند ده‌ها علل مختلف داشته باشد که فقر آهن تنها یکی از آنها است. اگر همیشه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید یا با کمی فعالیت بدنی دچار تنگی نفس می‌شوید، سریع به سراغ قرص‌های آهن نروید!
تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.