نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

  مصرف آب همراه با غذا موجب بروز یبوست می‌شود سیدعلی ابوالحبیب متخصص داخلی اظهار داشت: یکی از عل...

  نذورات داغ را در ظروف یکبار مصرف نریزید یک متخصص تغذیه با هشدار نسبت به عوارض استفاده از ظ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

5 دلیل خوب برای مصرف نان نان برکت سفره‌ها و پایه و اساس تغذیه‌ی ما را تشکیل می‌دهد و مصرف آن از اهمیت زیادی برخوردار است.
چرا بستنی برای کودکان واجب است؟ تابستان تمام شده و بستنی، این خوراکی خوشمزه و پرطرفدار تابستانی، کم‌کم از سبد خرید خانواده‌ها کنار می‌رود اما آیا کنار گذاشتن بستنی درست است؟
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
بفرمایید دسر​ خانگی همه خانم‌ها دوست دارند برای مهمانی‌هایشان بهترین غذا و دسر را آماده کنند و البته تزئین آن هم برایشان اهمیت زیادی دارد اما شاید خیلی هم با این کار آشنا نباشند و به همین دلیل ترجیح بدهند اصلا به این کار فکر نکنند. در حالی که درست کردن بعضی از این غذاها و دسرها و تزئین آنها کار خیلی سختی هم نیست و براحتی می‌توان آن را انجام داد و به پایان رساند.