نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  اسنك‌های سالم به جای تنقلات برای لاغری بدون مایونز، بدون روغن و بدون تمام افزودنی‌های خوش...

  نقش پروبیوتیک ها بر سلامت دهان و دندان پایگاه خبری لقمه: پروبیوتیک ها میکرو ارگانیسم های ...

  بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای در ایام حج حج از واجبات الهی است که در تزکیه نفس و تعالی روح ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمان‌های طبیعی خوراکی برای نازایی ناباروری یک مشکل رو به افزایش و نگران‌کننده برای زوج‌ها و خانواده‌های ایشان است که تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد. اما هر روش که بتواند به درمان این مشکل کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد.
با دمنوش‌های گیاهی به جنگ آنفلوآنزا بروید پایگاه خبری لقمه: هیچ نوشیدنی مثل یک دمنوش خوشمزه و داغ، حال آدم سرماخورده را دگرگون نمی‌کند. با دمنوش‌های گیاهی به جنگ سرماخوردگی و آنفلوآنزا و عوارض شایع زمستان بروید.
فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.
رمضان شیرین برای بیماران قندی همه ما می‌توانیم از این فرصت در وجوه مختلف زندگی بهره بگیریم و به یقین یكی از این موارد كه بر آن تاكید هم شده، توجه به سلامت جسم است. دیابتی‌ها نیز یكی از گروه‌هایی هستند كه باید به این مساله توجه داشته باشند. پس لازم است پیش از آغاز ماه رمضان و روزه‌داری ضمن مشورت با پزشك خود، نكات خاصی را نیز رعایت كنند.