نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رازهای فریز کردن صحیح مواد غذایی کنسرو کردن و ترشی کردن یکی از راه های نگهداری سبزی...

  موادغذایی مفید برای سلامت پوست، مو و ناخن تابحال دقت کرده‌اید که چقدر وقت و هزینه خرج تقویت ...

  بهترین روغن چه روغنی است؟ از کره اصلا نمی‌توان برای سرخ کردن استفاده کرد و د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تـغـذیـه قـدیمی‌هـا ۴ غـلط دارد گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
چرا خانم ها نباید آب پرتقال بخورند؟ بی اختیاری ادراری یعنی این که ناخودآگاه از بدن فرد ادرار خارج می شود. این مسئله به خصوص در زمان خنده، سرفه، تشنج یا ورزش کردن اتفاق می افتد. در اکثر موارد فرد قبل از این که به دستشویی برسد خود را خیس کرده است.
دست اندازهای جاده لاغری بخش زیادی از چاقی که در جامعه شاهد آن هستیم، به دلیل عادات بد غذایی است. غذاهای چرب، میان‌وعده‌های پر کالری، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های چاق‌کننده و عجله کردن در خوردن غذا از عوامل اصلی گسترش چاقی در جامعه است.