نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که ...

  نکات مهم در رژیم درمانی بیماران سلیاکی پایگاه خبری لقمه: با رعایت رژیم غذایی فاقد گلوتن ع...

  برای سلامت قلب چقدر آجیل بخوریم؟ آجیل حاوی کالری بالایی است و افراط در مصرف آن موجب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا نباید از مكمل‌های غذایی استفاده كرد؟ دكتر امیرحسین بنی‌احمد، كارشناس ارشد دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: ‌اگر سیستم گوارش فرد سالم باشد و بتواند غذاها را هضم و جذب كند، به راحتی می‌تواند با رژیم‌های غذایی مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین كند.
این میو‌ه‌ها و صیفی‌جاتی را با پوست بخورید اکثر ما هنگام خوردن پرتقال، پوست آن را بی‌درنگ دور می‌ریزیم درحالی‌که نمی‌دانیم پوست پرتقال نزدیک به دوبرابر گوشت این میوه ویتامین ث دارد.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.