نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

  تابستان فصل وفور ویتامین D بیشترین مقدار ویتامین "D" موجود در بدن در اواخر تا...

  گزارشی از فعالیت‌های زیرزمینی صنایع لبنی در نیشابور فعالیت های زیرزمینی و تولیدی‌هایی که در پستوهای خا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جوان رکورددار کاهش وزن ایرانی را بشناسید جوان 24 ساله سنندجی که طی مدت هشت ماه و 20 روز، 117 کیلوگرم از وزنش را کم کرده بود، تصمیم دارد تا رکورد خود را در ایران و جهان به ثبت برساند.
شیوه های نادرست کاهش وزن و پیامدهای ناشی از آنها در طی سالیان اخیر، چاقی به یکی از مشکلات مهم عرصه سلامت و بهداشت تبدیل شده است. تغییرات شیوه زندگی مهمترین عامل بروز این معضل محسوب می شود.
وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟