نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  درباره طبیعت گرمی و سردی غذاها چه می‌دانید یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ارتباط با طب سنتی که می‌...

  گردو، ماهی و روغن زیتون موثر در افزایش كلسترول خوب خون عضو هیات مدیره انجمن جراحان قلب ایران درباره نقش ت...

  این خوردنی‌ها را با هم نخورید ترکیب «حلیم فرنگی» با میوه یا دسر «اسموتی» به عنوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این سبزیجات را در یخچال نگه ندارید نگهداری مواد غذایی در یخچال برای تمام فصول یک عادت خانه داران است اما این کار می تواندبرای برخی از سبزیجات مضر باشد.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.
بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.
کارخانه‌های مواد غذایی هر روز محصولات شیرین‌تری را روانه بازار می‌‌کنند/ شکر سم سفید بدون آنکه متوجه باشیم قند و شکر بر سر سفره ایرانی، از صبحانه گرفته تا میان وعده‌ها جا خوش کرده است؛ غافل از اینکه این ماده غذایی می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت،‌ چاقی و حتی سرطان باشد.