نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

  مصرف منظم گیلاس خطر حمله نقرس را کاهش می‌دهد محققان اعلام کردند که مصرف منظم گیلاس خطر حمله نقر...

  ماءالشعیر طعم‌دار و نوشابه چه فرقی با هم دارند؟ متاسفانه شناسایی محصولاتی که با اسانس تولید می‌شود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهایی برای کنترل فشار خون/ آیا جنس و چاقی تاثیر دارد؟ امروزه بیماری هایی را که به نام بیماری های متابولیک می شناسیم ارتباط نزدیکی به شیوه زندگی دارد که یکی از این بیماری ها فشارخون بالا است.
برای لاغری هیچ وعده غذایی را حذف نکنید یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با بیان اینکه:« برای داشتن اندامی متناسب لازم است تنوع و کفایت مواد غذایی در تمام وعده های غذایی رعایت شود.» تاکید کرد:« داشتن فعالیت فیزیکی متناسب ضمانت اجرایی برای کاهش وزن دارد.»
آبلیمو آب لیموست!؟ فصل، فصل لیمو و آب‌لیموی تازه است و یکی از سۆال‌هایی که این روزها مطرح می‌شود در مورد تفاوت آب‌لیموهای خانگی و صنعتی موجود در فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مواد غذایی است...
دم‌كردنی محبوب ایرانی‌ها برای خیلی از ما ایرانی‌ها همیشه نوشیدن یك فنجان چای گرم بسیار دلچسب است؛ اما در سرمای دومین ماه پاییزی این لذت چند برابر می‌شود. البته نوشیدنی‌های گرم و سرد زیادی وجود دارد كه می‌توانیم در فرصت‌های مختلف از آنها استفاده كنیم ولی ایرانی‌ها از روزگاران قدیم به چای علاقه بیشتری داشته‌اند. شاید دلیلش این باشد كه چای یك نوشیدنی شرقی است.