نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با 8 خاصیت گل کلم محققان کانادایی در بررسی‌های خود دریافتند مصرف نصف پیمانه گل کلم در روز، احتمال ابتلا به سرطان پروستات را تا 52 درصد کاهش می‌دهد.
چرا به لوله ای كه آب از آن خارج می شود می گوییم شیر؟! در سال های دور ایران تنها دوشهر بیرجند و تبریز آب لوله كشی داشتند كه آن صنعت را از روسیه به امانت برده بودند و در كلان شهری مثل تهران مردم از آب چاه كه تمیز و سالم نبوداستفاده می كردند... ...
اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.